Autor |
Wiadomość |
Allethar
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Vroengardu
|
Wysłany:
Czw 6:01, 31 Sie 2006 |
|
kurcze. Już ostatni dzień a tu nic nowego nie widać masakra poprostu ale cóż. Czekałem tyle, poczekam jeszcze troche
|
|
|
|
|
|
|
AoM
..::Kyrielejson::.. (ExtraMod)
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 5461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany:
Czw 9:51, 31 Sie 2006 |
|
Velo ostatnio przyszedł mi do głowy taki pomysł... Może wprowadziłbyś taką profesje jak wojownik?
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 11:17, 31 Sie 2006 |
|
Velo, zobacz co wygrzebałem:
Velo napisał: |
Oczywiście, że wygląd wybieracie sami! Chodziło mi o ewenement jakimi są purpurowe ślepia . W "wadach" (nie każdy będzie musiał je losować, ale wzamian za każdą wadę dostaje się więcej punktów cech do rozdania... ponadto zalety też coś kosztują i trzeba to zrekompensować) przewiduje "wyróżniający element" - zmienia on minimalnie wygląd postaci (np. włosy tracą pigment, oczy zmieniają kolor itp.); zabobonni ludzie tj. 99% wiochmenów będzie reagowałą na taką "nienaturalną" postać nieco inaczej, a w skrajnych przypadkach wezmą w łapska widły i ową postać zechcą na nich roznieść .
|
Dlaczego z tego zrezygnowałeś..?
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 17:18, 31 Sie 2006 |
|
Cytat: |
Velo ostatnio przyszedł mi do głowy taki pomysł... Może wprowadziłbyś taką profesje jak wojownik? |
Ehh... Nie ma wojownika, ale zamiast niego są inne klasy walczące np. gladiator, piechur, barbarzńca itp.
Cytat: |
Dlaczego z tego zrezygnowałeś..? |
Wada do nabijania punktów by się z tego zrobiła (nawet jeśli bym dał za 1, to i tak połowa graczy by to wzięła... Po za tym to ma podobne działanie co traumatyczne przejścia).
|
|
|
|
|
papasmerf92
..::3rd League Shur'tugal::..
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ja nie wiem, a ty ??
|
Wysłany:
Czw 17:30, 31 Sie 2006 |
|
Velo przewidujesz jakąś date pojawienia sie opisów umiętności na forum ??
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 17:57, 31 Sie 2006 |
|
Velo napisał: |
Cytat: |
Dlaczego z tego zrezygnowałeś..? |
Wada do nabijania punktów by się z tego zrobiła (nawet jeśli bym dał za 1, to i tak połowa graczy by to wzięła... Po za tym to ma podobne działanie co traumatyczne przejścia). |
Ech... A szkoda chciałem mieć włosy jak Geralt...
Na jakim poziomie będziemi mieli każdą umiejętność bez żadnych modyfikatorów itp..?
I doradź mi, bo mam taki dylemat: chciałbym mieć umiejętności barbarzyńci, ale nie pasuje mi jego charakter i sam fakt, że jest barbarzyńcą. W tych dwóch ostatnich aspektach wolę Łowcę. I co mam wybrać..?
|
|
|
|
|
Alveaner
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ul. 665 - sąsiad Szatana
|
Wysłany:
Czw 18:38, 31 Sie 2006 |
|
Velo czy w grze będzie korupcja na dworach, spiski, łapówki itp.?
I czy jeśli nie ma się profesji złodzieja, to można coś od czasu do czasu kraść np. jak głód przyciśnie?
Edit:
I jeszcze jedno Velo jeśli byłbyś tak dobry i mógł mi powiedzieć czy przy profesji Magiczny Zabójca bardzo opłaca się być półelfem, czy nie bardzo.
Edit:
Piszesz, że w zależności od rasy, będą dodatkowe, lub zmniejszone punkty umiejętności, a ile ich tak w ogóle będzie "na wyjściu”, bo nigdzie nie mogę się tego doczytać.
|
Ostatnio zmieniony przez Alveaner dnia Czw 19:09, 31 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:52, 31 Sie 2006 |
|
Alveaner napisał: |
Velo czy w grze będzie korupcja na dworach, spiski, łapówki itp.?
I czy jeśli nie ma się profesji złodzieja, to można coś od czasu do czasu kraść np. jak głód przyciśnie? |
To chyba logiczne ... Velo pisał wieeeele razy, że gra jest odzwierciedleniem życia więc możliwe jest właściwie wszystko ... teoretycznie możesz wbić się do jakiegoś zamku i żebrać o kase na jedzenie
|
|
|
|
|
papasmerf92
..::3rd League Shur'tugal::..
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ja nie wiem, a ty ??
|
Wysłany:
Czw 19:12, 31 Sie 2006 |
|
A pkt umiętności na początku bedzie 50
|
|
|
|
|
Allethar
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Vroengardu
|
Wysłany:
Pią 5:18, 01 Wrz 2006 |
|
50.
wiec dla elfów 50-20=30
więc dla ludzi 50+20=70
więc dla ćwierćelfow 50-5=45
więc dla półelfów 50-10=40
więc dla ćwierćludzi 50-15=45
więc dla półurgali 50
|
|
|
|
|
Kani
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 1926
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgadnij
|
Wysłany:
Pią 11:04, 01 Wrz 2006 |
|
Kani (Tajemniczy) napisał: |
Czy mając umiejętność zaklinanie, będe mógł zakląć swoją broń?? I czy od początku będe miał broń która jest odpowiednia dla klasy mojej postaci?? |
Ponawiam moje pytanie
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 16:41, 01 Wrz 2006 |
|
papasmerf92 napisał: |
A pkt umiętności na początku bedzie 50 |
A co Wy mi tu..?
Mi chodzi o to na jakim poziomie będziemy mieć umiejętność (np. jeźdźectwo).
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:11, 01 Wrz 2006 |
|
Velo czy będzie można w jakiś sposób "zawiesić" swoją postać w grze, ale w tkai sposób aby nic nie traciła??
Albo jeżeli nie będzie się uczestniczyło w kilku sesjach to czy będzie sposób na "dogonienie" innych graczy?? ...
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Pią 18:32, 01 Wrz 2006 |
|
Nie zaczynamy wszystkich umiejętności od zera...? <:
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:33, 01 Wrz 2006 |
|
Ja tam też myślę, że od zera ...
p.s. ponawiam pytnaie aby było nap oczątku
Velo czy będzie można w jakiś sposób "zawiesić" swoją postać w grze, ale w tkai sposób aby nic nie traciła??
Albo jeżeli nie będzie się uczestniczyło w kilku sesjach to czy będzie sposób na "dogonienie" innych graczy?? ...
|
|
|
|
|
Ferr-kon
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Znikąd :D
|
Wysłany:
Pią 20:44, 01 Wrz 2006 |
|
Eldest_Oromis napisał: |
więc dla ćwierćelfow 50-5=45
|
Ćwierćelfy mają +5 a nie -5.
Od zera? To by było niemożliwe!
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Pią 23:12, 01 Wrz 2006 |
|
czy moze mi ktos strescic co stalo sie przez ostatnie 2 miesiace ?? bo mam sporo do nadrobienia a zostalem zaalarmowany ze 1 sesja juz nie dlugo
(ta prosbe glownie kieruje do vela bo kto inny skroci mi to lepiej niz tworca gry ?? )
p.s mozecie prubowac
che teraz dopiero wszystko na tej stronie przeczytalem czyli nie musze spodziewac sie gry lada dzien ?? bo mam sporo do przeczytania
i wybrania (narazie elf czarnoksiarznik kobieta i nadal dziecko gadajta se co chcceta ja bede inny i bede ta dziewczynka pakowal na silowni tak ze skopie tylek pudzianowi )
(velo najbarddziej prosze o streszczenie mi o co biega w tych wadach i zaletach jezeli dobrze mi sie wydaje to dostane x pkt i mam je wpakowac w wady i zalety tak ?? )
|
|
|
|
|
Allethar
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Vroengardu
|
Wysłany:
Sob 6:12, 02 Wrz 2006 |
|
Mi tam sie nie chce nikomu nic streszać.
Rzeczywiście wiedziałem, że się gdzieś pomyliłem bo sie nie zgadzało.
A na początku będziemy mieli 50 punktów do rozdzielenia pomiędzy umiejętności. Więc zaczniemy tak jak sobie rozdzielimy te punkty.
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 7:11, 02 Wrz 2006 |
|
Becik ... w "Tworzeniu Postaci" masz wszystko ładnie podane
|
|
|
|
|
Ferr-kon
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Znikąd :D
|
Wysłany:
Sob 9:58, 02 Wrz 2006 |
|
Wezme jeszcze dwie wady. "Nałóg" i "odsłoniętą duszę". Nie przeszkadza ona może w czarowaniu?
|
|
|
|
|
Quazer
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:56, 02 Wrz 2006 |
|
A ja się cały cza zastanawiam, czy nie wziąść sobie nałogu. Mam też pytanie do Velo czy można się z nałogu wyleczyć?
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:35, 02 Wrz 2006 |
|
Nie można ... Velo pisał, że z wad wyleczyć suię nie można ... co to byłaby za wada ... każdy brałby ją .
Cytat: |
p.s. ponawiam pytnaie aby było na początku
Velo czy będzie można w jakiś sposób "zawiesić" swoją postać w grze, ale w tkai sposób aby nic nie traciła??
Albo jeżeli nie będzie się uczestniczyło w kilku sesjach to czy będzie sposób na "dogonienie" innych graczy?? ... |
|
|
|
|
|
Mirza
..::Extreme Shur'tugal::..
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
|
Wysłany:
Sob 18:57, 02 Wrz 2006 |
|
Corwin ---> można ale tylko w wyjątkowych przypadkach (jak np.: dwuletni brak jakiegokolwiek alkoholu z powodu przymusowych wakacji w kiciu ), ale to jest zależne od MG. Nowe wady, też moą się pojawić
Quazer ---> Bierz nałóg im nas więcej tym weselej
|
|
|
|
|
filozof (podwórkowy)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 1410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: minas ithil
|
Wysłany:
Sob 19:12, 02 Wrz 2006 |
|
Mirza--->weselej w izbie wytrzeźwień ?
|
|
|
|
|
Mirza
..::Extreme Shur'tugal::..
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
|
Wysłany:
Sob 19:56, 02 Wrz 2006 |
|
W RPG nie będzie wytrzeźwiałek. Poza tym i tak nie zamierzałabym płacić 1000zł (nie wiem ile to na Alagaeskie) za ten najdroższy hotel w moim mieście. Bo tylke kosztuje jedna nocka w celi. Tanio nie?
Jam mam pytanie co do Głębszego ja. Czy trzeba posiadać jakieś umiejętności i czy mona w każdej chwili zamienić się w dane zwierzę? (Np.: Atakuje cię bada oprychów, a ty zamieniasz w zwierzę i dajesz dyla)
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 7:30, 03 Wrz 2006 |
|
Ile osób/kilogramów uniesie wielki orzeł ?
Cytat: |
p.s. ponawiam pytnaie aby było na początku
Velo czy będzie można w jakiś sposób "zawiesić" swoją postać w grze, ale w tkai sposób aby nic nie traciła??
Albo jeżeli nie będzie się uczestniczyło w kilku sesjach to czy będzie sposób na "dogonienie" innych graczy?? ... |
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Nie 12:07, 03 Wrz 2006 |
|
Pytań coraz więcej, a Vela nie widać. Możemy tylko mieć ndzieje, że te ostatnie chwile poświęca na dopracowanie szczegółów...
To niemożliwe, że zaczynamy od zera. Ile jest werte zero, jeśli nie nic. Od niczego wtedy zaczynamy, więc wcale nie umiemy naszych startowych umiejętności...
A to 50 pkt? TO przecież nie wystarczy nawet, żeby każdą umiejętność do 5 podnieść...
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:10, 03 Wrz 2006 |
|
Mormon, przecież musimy pamiętać o modyfiakotoarch z cech ...
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Nie 12:54, 03 Wrz 2006 |
|
A co Ci da modyfikator przy umiejętności takiej jak czujność..?
|
|
|
|
|
Wodzus
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 2882
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Tomaszowa Mazowieckiego
|
Wysłany:
Nie 12:56, 03 Wrz 2006 |
|
plusy do testów zauważania, i uników?
|
|
|
|
|
|