Forum Saphira.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Dyskusja o grze Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Allethar
..::Senior Shur'tugal::..
..::Senior Shur'tugal::..



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 221 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Vroengardu

PostWysłany: Czw 6:01, 31 Sie 2006 Powrót do góry

kurcze. Już ostatni dzień a tu nic nowego nie widać masakra poprostu ale cóż. Czekałem tyle, poczekam jeszcze troche
Zobacz profil autora
AoM
..::Kyrielejson::.. (ExtraMod)
..::Kyrielejson::.. (ExtraMod)



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 5461 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...

PostWysłany: Czw 9:51, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Velo ostatnio przyszedł mi do głowy taki pomysł... Może wprowadziłbyś taką profesje jak wojownik?
Zobacz profil autora
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 11:17, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Velo, zobacz co wygrzebałem: :ym:

Velo napisał:
Oczywiście, że wygląd wybieracie sami! Chodziło mi o ewenement jakimi są purpurowe ślepia ;). W "wadach" (nie każdy będzie musiał je losować, ale wzamian za każdą wadę dostaje się więcej punktów cech do rozdania... ponadto zalety też coś kosztują i trzeba to zrekompensować) przewiduje "wyróżniający element" - zmienia on minimalnie wygląd postaci (np. włosy tracą pigment, oczy zmieniają kolor itp.); zabobonni ludzie tj. 99% wiochmenów będzie reagowałą na taką "nienaturalną" postać nieco inaczej, a w skrajnych przypadkach wezmą w łapska widły i ową postać zechcą na nich roznieść :].

Dlaczego z tego zrezygnowałeś..?
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Czw 17:18, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Cytat:
Velo ostatnio przyszedł mi do głowy taki pomysł... Może wprowadziłbyś taką profesje jak wojownik?

Ehh... Nie ma wojownika, ale zamiast niego są inne klasy walczące np. gladiator, piechur, barbarzńca itp.
Cytat:
Dlaczego z tego zrezygnowałeś..?

Wada do nabijania punktów by się z tego zrobiła (nawet jeśli bym dał za 1, to i tak połowa graczy by to wzięła... Po za tym to ma podobne działanie co traumatyczne przejścia).
Zobacz profil autora
papasmerf92
..::3rd League Shur'tugal::..
..::3rd League Shur'tugal::..



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 43 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ja nie wiem, a ty ??

PostWysłany: Czw 17:30, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Velo przewidujesz jakąś date pojawienia sie opisów umiętności na forum ?? :ym:
Zobacz profil autora
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 17:57, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Velo napisał:
Cytat:
Dlaczego z tego zrezygnowałeś..?

Wada do nabijania punktów by się z tego zrobiła (nawet jeśli bym dał za 1, to i tak połowa graczy by to wzięła... Po za tym to ma podobne działanie co traumatyczne przejścia).

Ech... A szkoda chciałem mieć włosy jak Geralt... :P

Na jakim poziomie będziemi mieli każdą umiejętność bez żadnych modyfikatorów itp..?

I doradź mi, bo mam taki dylemat: chciałbym mieć umiejętności barbarzyńci, ale nie pasuje mi jego charakter i sam fakt, że jest barbarzyńcą. W tych dwóch ostatnich aspektach wolę Łowcę. I co mam wybrać..?
Zobacz profil autora
Alveaner
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ul. 665 - sąsiad Szatana

PostWysłany: Czw 18:38, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Velo czy w grze będzie korupcja na dworach, spiski, łapówki itp.?
I czy jeśli nie ma się profesji złodzieja, to można coś od czasu do czasu kraść np. jak głód przyciśnie?

Edit:
I jeszcze jedno Velo jeśli byłbyś tak dobry i mógł mi powiedzieć czy przy profesji Magiczny Zabójca bardzo opłaca się być półelfem, czy nie bardzo.

Edit:
Piszesz, że w zależności od rasy, będą dodatkowe, lub zmniejszone punkty umiejętności, a ile ich tak w ogóle będzie "na wyjściu”, bo nigdzie nie mogę się tego doczytać.


Ostatnio zmieniony przez Alveaner dnia Czw 19:09, 31 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
..::Super Shur'tugal::..



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:52, 31 Sie 2006 Powrót do góry

Alveaner napisał:
Velo czy w grze będzie korupcja na dworach, spiski, łapówki itp.?
I czy jeśli nie ma się profesji złodzieja, to można coś od czasu do czasu kraść np. jak głód przyciśnie?

To chyba logiczne ... Velo pisał wieeeele razy, że gra jest odzwierciedleniem życia więc możliwe jest właściwie wszystko :D ... teoretycznie możesz wbić się do jakiegoś zamku i żebrać o kase na jedzenie :D:D
Zobacz profil autora
papasmerf92
..::3rd League Shur'tugal::..
..::3rd League Shur'tugal::..



Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 43 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ja nie wiem, a ty ??

PostWysłany: Czw 19:12, 31 Sie 2006 Powrót do góry

A pkt umiętności na początku bedzie 50 :)
Zobacz profil autora
Allethar
..::Senior Shur'tugal::..
..::Senior Shur'tugal::..



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 221 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Vroengardu

PostWysłany: Pią 5:18, 01 Wrz 2006 Powrót do góry

50.
wiec dla elfów 50-20=30
więc dla ludzi 50+20=70
więc dla ćwierćelfow 50-5=45
więc dla półelfów 50-10=40
więc dla ćwierćludzi 50-15=45
więc dla półurgali 50
Zobacz profil autora
Kani
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 1926 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgadnij

PostWysłany: Pią 11:04, 01 Wrz 2006 Powrót do góry

Kani (Tajemniczy) napisał:
Czy mając umiejętność zaklinanie, będe mógł zakląć swoją broń?? I czy od początku będe miał broń która jest odpowiednia dla klasy mojej postaci??


Ponawiam moje pytanie :D
Zobacz profil autora
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 16:41, 01 Wrz 2006 Powrót do góry

papasmerf92 napisał:
A pkt umiętności na początku bedzie 50 :)


A co Wy mi tu..?
Mi chodzi o to na jakim poziomie będziemy mieć umiejętność (np. jeźdźectwo).
Zobacz profil autora
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
..::Super Shur'tugal::..



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:11, 01 Wrz 2006 Powrót do góry

Velo czy będzie można w jakiś sposób "zawiesić" swoją postać w grze, ale w tkai sposób aby nic nie traciła??

Albo jeżeli nie będzie się uczestniczyło w kilku sesjach to czy będzie sposób na "dogonienie" innych graczy?? ...
Zobacz profil autora
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Pią 18:32, 01 Wrz 2006 Powrót do góry

Nie zaczynamy wszystkich umiejętności od zera...? <:
Zobacz profil autora
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
..::Super Shur'tugal::..



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:33, 01 Wrz 2006 Powrót do góry

Ja tam też myślę, że od zera :P ...



p.s. ponawiam pytnaie aby było nap oczątku

Velo czy będzie można w jakiś sposób "zawiesić" swoją postać w grze, ale w tkai sposób aby nic nie traciła??

Albo jeżeli nie będzie się uczestniczyło w kilku sesjach to czy będzie sposób na "dogonienie" innych graczy?? ... :lol: :;Db: :ym:
Zobacz profil autora
Ferr-kon
..::Senior Shur'tugal::..
..::Senior Shur'tugal::..



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Znikąd :D

PostWysłany: Pią 20:44, 01 Wrz 2006 Powrót do góry

Eldest_Oromis napisał:
więc dla ćwierćelfow 50-5=45


Ćwierćelfy mają +5 a nie -5.

Od zera? To by było niemożliwe!
Zobacz profil autora
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)



Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P

PostWysłany: Pią 23:12, 01 Wrz 2006 Powrót do góry

:) czy moze mi ktos strescic co stalo sie przez ostatnie 2 miesiace ?? bo mam sporo do nadrobienia a zostalem zaalarmowany ze 1 sesja juz nie dlugo :)



(ta prosbe glownie kieruje do vela :D bo kto inny skroci mi to lepiej niz tworca gry ?? :) )
p.s mozecie prubowac :D



che teraz dopiero wszystko na tej stronie przeczytalem :) czyli nie musze spodziewac sie gry lada dzien ?? :) bo mam sporo do przeczytania :D
i wybrania :) (narazie elf czarnoksiarznik kobieta i nadal dziecko :P gadajta se co chcceta ja bede inny i bede ta dziewczynka pakowal na silowni tak ze skopie tylek pudzianowi :P )


(velo najbarddziej prosze o streszczenie mi o co biega w tych wadach i zaletach jezeli dobrze mi sie wydaje to dostane x pkt i mam je wpakowac w wady i zalety tak ?? )
Zobacz profil autora
Allethar
..::Senior Shur'tugal::..
..::Senior Shur'tugal::..



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 221 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Vroengardu

PostWysłany: Sob 6:12, 02 Wrz 2006 Powrót do góry

Mi tam sie nie chce nikomu nic streszać.
Rzeczywiście wiedziałem, że się gdzieś pomyliłem bo sie nie zgadzało.
A na początku będziemy mieli 50 punktów do rozdzielenia pomiędzy umiejętności. Więc zaczniemy tak jak sobie rozdzielimy te punkty.
Zobacz profil autora
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
..::Super Shur'tugal::..



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:11, 02 Wrz 2006 Powrót do góry

Becik ... w "Tworzeniu Postaci" masz wszystko ładnie podane :D
Zobacz profil autora
Ferr-kon
..::Senior Shur'tugal::..
..::Senior Shur'tugal::..



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Znikąd :D

PostWysłany: Sob 9:58, 02 Wrz 2006 Powrót do góry

Wezme jeszcze dwie wady. "Nałóg" i "odsłoniętą duszę". Nie przeszkadza ona może w czarowaniu?
Zobacz profil autora
Quazer
..::Senior Shur'tugal::..
..::Senior Shur'tugal::..



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 374 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:56, 02 Wrz 2006 Powrót do góry

A ja się cały cza zastanawiam, czy nie wziąść sobie nałogu. Mam też pytanie do Velo czy można się z nałogu wyleczyć?
Zobacz profil autora
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
..::Super Shur'tugal::..



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:35, 02 Wrz 2006 Powrót do góry

Nie można ... Velo pisał, że z wad wyleczyć suię nie można ... co to byłaby za wada :P ... każdy brałby ją :lol: .

Cytat:
p.s. ponawiam pytnaie aby było na początku

Velo czy będzie można w jakiś sposób "zawiesić" swoją postać w grze, ale w tkai sposób aby nic nie traciła??

Albo jeżeli nie będzie się uczestniczyło w kilku sesjach to czy będzie sposób na "dogonienie" innych graczy?? ... :lol: :;Db: :ym: :lol:
Zobacz profil autora
Mirza
..::Extreme Shur'tugal::..
..::Extreme Shur'tugal::..



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury

PostWysłany: Sob 18:57, 02 Wrz 2006 Powrót do góry

Corwin ---> można ale tylko w wyjątkowych przypadkach (jak np.: dwuletni brak jakiegokolwiek alkoholu z powodu przymusowych wakacji w kiciu :lol: ), ale to jest zależne od MG. Nowe wady, też moą się pojawić :lol:

Quazer ---> Bierz nałóg im nas więcej tym weselej :lol:
Zobacz profil autora
filozof (podwórkowy)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 1410 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: minas ithil

PostWysłany: Sob 19:12, 02 Wrz 2006 Powrót do góry

Mirza--->weselej w izbie wytrzeźwień ?
Zobacz profil autora
Mirza
..::Extreme Shur'tugal::..
..::Extreme Shur'tugal::..



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury

PostWysłany: Sob 19:56, 02 Wrz 2006 Powrót do góry

W RPG nie będzie wytrzeźwiałek. Poza tym i tak nie zamierzałabym płacić 1000zł (nie wiem ile to na Alagaeskie) za ten najdroższy hotel w moim mieście. Bo tylke kosztuje jedna nocka w celi. Tanio nie? :lol:

Jam mam pytanie co do Głębszego ja. Czy trzeba posiadać jakieś umiejętności i czy mona w każdej chwili zamienić się w dane zwierzę? (Np.: Atakuje cię bada oprychów, a ty zamieniasz w zwierzę i dajesz dyla)
Zobacz profil autora
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
..::Super Shur'tugal::..



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 7:30, 03 Wrz 2006 Powrót do góry

Ile osób/kilogramów :P:P uniesie wielki orzeł ?:D

Cytat:
p.s. ponawiam pytnaie aby było na początku

Velo czy będzie można w jakiś sposób "zawiesić" swoją postać w grze, ale w tkai sposób aby nic nie traciła??

Albo jeżeli nie będzie się uczestniczyło w kilku sesjach to czy będzie sposób na "dogonienie" innych graczy?? ... :lol: :;Db: :ym: :lol:
Zobacz profil autora
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 12:07, 03 Wrz 2006 Powrót do góry

Pytań coraz więcej, a Vela nie widać. Możemy tylko mieć ndzieje, że te ostatnie chwile poświęca na dopracowanie szczegółów... :P

To niemożliwe, że zaczynamy od zera. Ile jest werte zero, jeśli nie nic. Od niczego wtedy zaczynamy, więc wcale nie umiemy naszych startowych umiejętności...
A to 50 pkt? TO przecież nie wystarczy nawet, żeby każdą umiejętność do 5 podnieść...
Zobacz profil autora
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
..::Super Shur'tugal::..



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:10, 03 Wrz 2006 Powrót do góry

Mormon, przecież musimy pamiętać o modyfiakotoarch z cech ... :)
Zobacz profil autora
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 12:54, 03 Wrz 2006 Powrót do góry

A co Ci da modyfikator przy umiejętności takiej jak czujność..?
Zobacz profil autora
Wodzus
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 2882 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Tomaszowa Mazowieckiego

PostWysłany: Nie 12:56, 03 Wrz 2006 Powrót do góry

plusy do testów zauważania, i uników?
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)